torsdag 17 juli 2008

Regndag

Usch vad tråkigt det är med regn, ska de hålla på så här hela sommaren.
Jag har bara 1 dag kvar nu på min lilla semester, jag som ville ha sool dom sista dagarna. Hoppas på de tills imorn, så vi kan åka o bada och sola.
Idag har jag iallafall träffat min vän Vicky, blir inte allt för ofta längre. Tråkigt tycker ja. Vi var runt en sväng och kolla i lite affärer, blev en bikini och nagellack till mig och en present till Misa som fick en dotter.
Efter det handlade vi mat och just nu sitter jag ute hos min kära mor. Ska strax bege mig hemåt och kolla film. Alpha dog med Justin Timberlake, får se om den är nå bra .
Hej svejs !

3 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Jag tycker också det är tråkigt att vi inte ses oftare än vi gör, så det får vi ändra på! Va filmen bra? :) Puss

Martina sa...

Ja de får vi ändra på :) Blev aldrig att kolla film, kanske ser den idag istället :)

eightyfour sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.