torsdag 28 augusti 2008

Lovely weekend

Hej på er!
Det var ett tag sen jag skrev här nu, har bara varit massa jobb för min del. 
Men det kan jag ta efter en sån kul helg :) Bästa helgen på väldigt länge. Inte har jag hunnit lägga ut några partybilder heller, men här kommer dom !


Imorgon är jag ledig, får se om det blir lite shopping i V-rås då. Hoppas! 
Vill börja handla alla möbler nu till nya lägenheten, längtar som bara den. 
Nej nu ska jag vara lite social, jag är nämnligen hemma hos Nathalie & Elmedin. 
Godnatt på er!

3 kommentarer:

Wenda sa...

vart gör man sånna dära bilder :D

Unknown sa...

hej Martina! bra att du hade en kul partykväll. Har du köpt några skor på länge? Jaså vill du shoppa, vad förvånade vi blir. Kram Magnus med Mamma.

Anonym sa...

Det kan du göra på Scrapblog.com =)