måndag 10 augusti 2009

Helgen och bio!

Helgen är över och den har varit både upp och ner. I fredags var det kalas för Magnus med mat och alkohol. Blev en riktig kul kväll :)
Lördags blev det en utekväll med tjejerna, började med förfest i Beckys föräldrars trädgård.
Var hur mysigt som helst! Efter det gick vi vidare till krogen där en grym dj spelade.
Annars har dagarna bara bestått av massa sol & bad, jag har verkligen passat på nu när det äntligen har varit fint väder.
Idag har det inte hänt så mycket, var till V-rås och köpte mig en ny cykel, så fin! Så skönt att ha en cykel så man slipper ta bilen överallt. För och gå tar ju evigheter.

Senare på kvällen har jag, Nathalie och syrran varit på "Sommaren med Göran" och den var faktiskt rätt rolig. Det blev iaf några skratt och en skrattattack :)
Nu är det dags för sängen snart, tack för en kul helg allihopp!

5 kommentarer:

MammaRebecca sa...

Ja visst är han:)

Emma sa...

Tack! Ja, det var nån månad sen jag köpte den nu men har sett den på hemsidan så kolla där.

Nathalie sa...

Ne man kan inte vara gulligare än honom :P Hehe

MammaRebecca sa...

Ja eller hur:) Ja jag samlade sträckkoder, jag hade bara kanske 200-300 poäng, men jag skrev att jag hade 500:)dom lär ju inte ha räknat dom, så jag hade ju lite tur:)

Nathalie sa...

ja han blev så mkt större.. :) Puss