onsdag 1 juli 2009

Onsdag!

Idag har jag & syrran legat och solat på Krillan, med oss hade vi lilla Milton på 1 år. Syrrans kompis barn, han är så söt! Vi blev kvar där några timmar innan molnen övervann solen, då begav vi oss vidare till Västerås för lite shopping. Jag skulle leta klänningar men hitta bara en+ en body för vi hann inte gå så länge. Nu har vi nyss ätit tacos här hemma och ikväll blir det en tidig kväll för imorn beger vi oss mot Stockholm och Gröna Lund! Ska blir så kul och åka massa karuseller. Jag som är galen i de :) Får se vad man får med mamma & Magnus på för karuseller för syrran åker ju inget tyvärr. Längtar!
Idag fick jag förresten hem Elloskatalogen för hösten och det blev en beställning direkt.



Hittade en hylla, har länge velat ha en likadan och här fanns den tillslut.
Nu ska jag diska undan maten och allt. Ha det bra!!

1 kommentar:

Viktoria ♥ sa...

Åh vilken fin hylla, den måste jag spana in :) Hoppas ni får kul på Grönan idag, åk järnet nu gumman ;) Vi ses i morgon pusss