tisdag 30 juni 2009

Stek & vinkväll

Idag har jag legat ute hos mamma hela dagen nästan och stekit i solen och badat.
Riktigt härligt väder, så skönt! Imorgon blir det krillan istället så man får vara lite social :)
Ikväll har jag haft min första vinkväll med kussen. Jag är inget stort fan av vin men det här vinet vi drack är jättegott faktiskt. Smaka det första gången vi var i Nice och det var det ända vinet jag gilla av alla jag smaka. Vi har suttit på balkongen och tagit igen allt vi missat sen vi träffades sist med lite snacks och dryck. Blev även lite Baileys, min stora favorit!
Tack för ikväll kussen det var jättetrevligt, måste vi ta snart igen.


En ikkesnygg rödmossig Martina, men den bjuder jag på :)

Nu är det snart läggdags men ska vänta tills Hasan kommer hem från fisket först har inte träffat han på hela dagen. Hoppas ni haft en härlig dag!

1 kommentar:

Viktoria ♥ sa...

Vad du uppe till dom kom hem, blev ju jätte sent :) Hoppas din dag har varit bra trots att du inte fick umgås med mig ;) haha.. Puss