onsdag 24 juni 2009

Härliga dagar

Har inte blivit mycket sittande framför datorn dom här dagarna, därav den dåliga uppdateringen. Har faktiskt hunnit med lite solande dom här dagarna, åhh va härligt det är!
Jag älskar verkligen sol och värme, vill vara ute helatiden.
Igår åkte jag och älsklingen till malmön för lite solande. Hasan bada men för mig blev det bara ett litet halvdopp, knappt de :) Sedan åkte vi hem och laga god mat, för att sedan åka ut till mamma & Magnus som kommit hem från Åland. Idag efter jobbet åkte jag och syrran hem till mammsen för och sola, hann inte med så länge föränn det kom ett stort moln. Men ett dopp blev det allt! Imorgon är det jobb till kl 14, sen hoppas jag på lite solning med Tessan som äntligen har kommit hem från Finland! Ha de så bra allihopp och njut av värmen!

Inga kommentarer: