onsdag 10 juni 2009

Full fart!!

Idag var jag duktig och gick upp vid 9, stack iväg till gymmet med Emma för ett pass.
Verkligen skönt att ha kommit igång igen! Lite senare blev det en långfika med Nattis som jag inte träffat på riktigt länge, vi hade grymt mycket att prata om. Tror inte vi satt tysta en minut på två timmar haha, vi hade mycket att ta igen...
På eftermiddagen skjutsa jag och syrran pappa till arlanda, kommer sakna han så mycket.
Han ska vara borta en hel månad, jag hoppas den går snabbt. Fast det hoppas nog inte han :) Just nu sitter jag här och väntar på att H ska komma hem, tråkigt att vara själv.
Till en annan sak, fy vilken dålig service det är på Cheapy säger jag bara. Nu har jag väntat hur länge som helst på mina fönsterbrädor, än har dom inte kommit.
Först skulle dom komma förra veckan, men ikke. Sen sa dom tisdag men inte hade dom kommit igår heller, blir så trött. Kanske därför det är lågprisbygg också!!
Jag som vill ha nya fina fönsterbrädor men det ser ut att få vänta tyvärr.
Jaja nog om det, hoppas ni haft en bra dag iaf!!

Inga kommentarer: