söndag 28 juni 2009

Helgen

Hej på er!
Blir inte så mycket uppdatering här nu när det är fint väder. Det är massa jobb och dom få dagar jag är ledig vill jag vara ute. Så datorn prioriteras inte så mycket nu.
Helgen har varit väldigt bra, har jobbat men jag har hunnit med lite ändå.
Fredagen åkte jag & syrrans vänner ut och grilla och käka gott ut hos mammsen, sen blev det lite boule och yxkastning på kvällen. Riktigt trevlig kväll!
Lördagen var det jobb, men efter det gick jag och killen till grekiska och käka.
Greken betyder verkligen sommar för mig, grillat, tzatziki och en cider i solen :)




Kvällen träffa jag Nathalie och hennes ungar en stund innan det var dags att bege mig hem till Ida för att vara barnvakt. En sovande barnvakt haha, jag decka nästan direkt jag kom dit!
Men det gjorde inget för barnen sov så duktigt utan att vakna så.
Just nu sitter jag här, vi har nyss ätit jordgubbar med glass och helgen börjar lida mot sitt slut.
Den har varit härlig, men nästa helg blir bättre för då är jag ledig! Yippie!

Inga kommentarer: