söndag 14 juni 2009

Helgen förbi..igen!

Ja veckorna går snabbt, och sommaren har inte kommit än. Den kommer väl när den väl är slut. Usch för svensk sommar, den är underbar när den är här men lite väl sällan.
Varje år går man och hoppas och hoppas att det ska bli fint väder men tyvärr är det sol för sällan i detta land!
Helgen har iallafall varit bra, fredags blev det bara filmmys i soffan hela kvällen med kebab & godis. Var helt död efter ett 12 timmar-pass på jobbet.
Lördagen har jag träffat Suzan+familj för dom åker bort nu i 6 veckor, så va bäst att passa på. Alla åker iväg nu, jag vill också!!
Lördagskvällen spenderades med familjen hemma hos mormor & morfar, mormor fyllde år så hon bjöd på mat & fest! Och kul var det :)
Idag har jag träffat min vän Nathalie och hennes gulliga kids. Blev lite bus med Elmedin och bebismys med Emilio. Så söta ungar hon har!
Nu ska jag kolla på film, sen är man tillbaka till verkligheten imorgon då.

3 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Ja vädret är verkligen riktigt hemskt och tråkigt just nu, man får ju ingen lust till någonting :( Du ser ut att haft en väldigt mysig helg :)

MammaRebecca sa...

Ja man är ju skapligt trött på skit vädret nu. Längtar såå mycket till att sola och bada.

Nathalie sa...

Tack gumman :)