tisdag 9 juni 2009

Sydafrika!


Idag har jag äntligen varit ledig så jag har kunnat träffa mina vänner. Jag och Viktoria har varit ute och cyklat, gjort några ärenden, varit på stan och sen hem till Vicky där hon bjöd på mat.
Efter det gick vi vidare och träffa Tessan & Stella som åker iväg på semester på torsdag. Vi var ute en sväng i lekparken innan vi begav oss in då Stella var trött. Hon är en riktig sötis hon, kan få vem och helst och skratta :) Sötnos!
Jag var även till jobbet idag och fick igenom min semester i januari, då drar jag till Sydafrika med mamma och Magnus. Ska bli himla kul, sol & bad, safari och massa äventyr i 3 veckor!!
Just nu sitter jag hos pappsen som också ska åka bort imorgon, till Thailand såklart. Vart annars?! Ska snart gå hem och äta lite kvällsmat sen är det sängen som gäller!
Hoppas ni haft en bra dag!! Kram


4 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Du upptäcker världen gumman medan vi andra skaffar barn ;) Ni kommer få det så underbart där borta! Pusss

MammaRebecca sa...

Ååå lite avis man blir på dig då:)Fan va häftigt med sydafrika:)

Fröken Fräken sa...

Vilket äventyr med Sydafrika! Det blir säkert en härlig resa!!

Tack för dina snälla ord om mina keramikskapelser! Bokstavsstämplar är väldigt användbara :-)

Sebastian sa...

De har alltid varit mitt drömresemål så du får njuta åt mig med!:)