torsdag 4 juni 2009

Längtar!!

Nu är biljetterna bokade till Britney Spears den 14 juli, ska bli så j*vla kul :)
Jag Sara och Malin åker och nu längtar jag så mycket, tror konserten blir helgrym!
Just nu sitter jag och äter hemmalagad pizza som jag gjort själv faktiskt kan ni tro. Ska snart dra till gymmet och träna. Va ett bra tag sen kan jag säga, måste börja komma igång nu igen.
Idag har jag träffat Nathalie och hennes pluttar. Blev lite bus med Elmedin och massa pra t:) Roligt och träffa er det blir inte allt för ofta längre. Dags att göra sig klar för träningen, ha en mysig kväll!

2 kommentarer:

MammaRebecca sa...

Gud va kul, hennes konsert kommer nog bli skit kul att gå på:)
Hoppas träningen gick bra och att du får ordentligt med träningsvärk imorgon då:)hehhe

Nathalie sa...

Det var jätte kul att träffa dig också gumman, måste blir oftare =) Puss