tisdag 16 september 2008

080916

Jahapp då har man hållt på och packat lite då. Jag trodde verkligen inte att jag hade så mycket saker som jag hade. Det kommer verkligen gå åt måånga kartonger kan jag säga.
Och vad ska man göra med alla grejer som man fått genom åren, men som man vet att man aldrig kommer ta upp. Utan de kommer ligga kvar i kartongerna, men man vill ju inte kasta de heller det känns ju taskigt.
Att det ska vara så svårt :) Hjälp mig !
Ne nu ska jag göra mig klar för en spurt runt ullvibackar med tjejerna.
Byebye

2 kommentarer:

Nathalie sa...

ja du.. ja vet inte vad du ska göra med allt, vet själv inte vad jag ska göra av allt mitt =)
Men duktig har du vart som varit ute och spurtat =) puss

Anonym sa...

Hehe nee för de känns ju taskigt o slänga saker man fått :( Jaa eller hur jag va duktig =)