fredag 19 september 2008

Piinsamt!

När klockan ringde kvar i 6 i morse var det bara att gå upp. Jag skulle hämta pappa på Arlanda. Äntligen är han hemma :) Sen var det bara att åka hem för jag fick jobba extra idag på golvet, så nu är jag trött.
På vägen hem från jobbet nyss gjorde jag en grymt skämmig grej. Jag åkte förbi LillSara, syrrans kompis (trodde jag) så jag heja men efter en liten bit på vägen stannade jag. Tänkte om hon ville ha skjuts, så jag vevade ner fönstret och gapade om hon var påväg till Annelie. Hon svara men jag hörde inte vad hon sa så jag gapa samma sak igen fast ännu högre. Efter tredje gången hör jag hur hon säger förvånat : Neee.
Då kom jag på att det inte var hon, fan va pinsamt. Gissa vem som drog iväg som blixten.Haha :)
Vad händer ikväll tjejer ? Jag vill hitta på nåt! Ha en skön fredagkväll. Puss

2 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Haha, du är ju stört skön Märta :) Puss

Anonym sa...

Haha fatta skämmigt :)