söndag 14 september 2008

Sunday!

Äntligen en solig dag, va riktigt skönt ute idag. Synd bara att jag inte kom upp ur sängen tidigare. Jag vaknar alltid så sent när jag är ledig, sover ju bort halva dagen ju. Idag ska jag ägna dagen åt min överfyllda tvättkorg, och senare ska jag hem till mamma & Magnus på mat som alla andra söndagar, tradition eller vad ? Men mammas mat är ju bäst :) Jag tänkte på det tidigare idag, känns som att alla ägnar sina söndagar åt att tvätta och att åka hem till sina föräldrar på middag. Lite tradition det där!
Nej nu ska jag ta o börja rensa här hemma, så all skit är borta tills vi ska börja packa imorn.
Inte ens 2 veckor kvar nu, jag börjar räkna neråt :) Längtar!
Ha en härlig söndag ! Puss

2 kommentarer:

Nathalie sa...

shit.. är det mindre än 2 veckor så lär du börja =) Längar sååå tills jag få se nya lyan =) puss

Anonym sa...

Jaa nästa torsdag får jag nycklarna :)