torsdag 11 september 2008

Sisters

Idag har jag umgåts med min kära syster hela dagen. Vi var och handla sedan har vi bara setat inne absolut hela dagen. Mysigt! Men jag har ju inte fått någonting gjort, varken städat eller tvättat. Får ta det någon annan dag, för som alla vet är ju de det värsta jag vet, även om det känns underbart när det är klart.
Imorn och på lördag väntas jobb, så det är väl bara och längta tills lördagskvällen om den blir som planerat :) Hoppas de!


PS. Det skulle vara jättekul och veta vilka som läser/följer min blogg så ni får gärna skriva en kommentar :) Puss på er!

9 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Jag är en trogen läsare gumman! ;) Puss

Nathalie sa...

Håller med prinsessan =) puss

Anonym sa...

Det är bra att ni två är mina trogna iaf :)

MammaRebecca sa...

Haha nyfiken:)
jag är med en av dina läsare:)

Anonym sa...

Jag Läser Jämt :) //Sara

Anonym sa...

hej (:
jag läser för fullt, är en trogen läsare.
hoppas allt är bra med dig.
stor kram.

Anonym sa...

jag är inne och läser jag med =) kraam

Anonym sa...

Hej Martina! Jag läser din blogg nästan varje dag! Hälsningar Magnus

Unknown sa...

Hej Gumman! Jag läser din blogg ibland. Ska komma ihåg att läsa den oftare. Kram och puss Mamma