tisdag 21 oktober 2008

Update

Dålig uppdatering här. Men helgen har varit lugn, den har spenderats med min vän
Nathalie-vad skulle jag ta mig till utan dig gumman.
I söndags var jag på förlovningsfest, det var jättekul. Massa folk, musik och dans.
Grattis Albana all lycka till er !

Tisdagskvällen har spenderats framför tv:n. Jag har nyss kollat klart på Desperate Housewives som var grymt spännande idag. Nu längtar jag bara tills nästa avsnitt om en vecka. Under dagen har jag bara tvättat och flyttat resten av grejerna från andra lägenheten. Grymt seg jag vet, men när det är saker man inte använder blir det lätt så.
Den här veckan hoppas jag att jag hinner åka iväg och shoppa lite grejer hit hem så allt blir klart. Måste hitta ett soffbord, vilket kan bli svårt eftersom jag helatiden ställt in mig på ett som jag ville ha men som såklart hade utgått ur Mios sortiment. Typiskt !
Nu är det snart dags för sängen, jobb kl 7 imorn.
Gonatt på er!

Bilder kommer sen, glömde nämnligen kabeln hos syrran!

1 kommentar:

Prinsessans Mamma sa...

du är riktigt dålig på att uppdatera =) hoppas allt är bra.. vi får ta en fika ngn dag du jag & viktoria.. kram