tisdag 14 oktober 2008

Jag vill!


Det blir bara mörkare och kallare för varje dag som går, och jag blir bara mer och mer sugen på och åka tillbaka till Thailand.
Helst vill jag börja spara pengar till en resa nästa höst, då jag vill åka iväg i 1,5 månad.
Bara åka runt på massa olika ställen, storstäder och ut till små öar där man kan ut och dyka. Det är verkligen min dröm. Vi har pratat om det, men vi får se hur det blir.
Kanske inte orkar hålla mig tills nästa höst, måste ju vänta tills dess för mitt vikariat går ut då.
Annars kanske det blir en 2 veckors-resa i början av nästa år istället, vill verkligen.
Det är ju verkligen så underbart där !

4 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Åh det där skulle sitta väldigt skönt just nu :) Hoppas ni kommer i väg i januari då..! Puss

Prinsessans Mamma sa...

Samma dröm här :) vill också åka.. spara nu så ni kan åka:) Puss

Anonym sa...

Ja det skulle vara såå himla skönt :) Får se om vi hinner spara ihop pengar bara :)

Sebastian sa...

Ja de är bara att spara=)! Frida är ju på dominikanska nu och föräldrarna åker snart till mexiko. Känns fint att en annan får sitta hemma.