torsdag 16 oktober 2008

Överallt!

Idag har jag varit överallt känns det som, jag har flängt runt som en tok.
Jag & Suzan började dagen med att gå ner på stan, där jag köpte undertyg till min klänning och en förlovningspresent till Albana.
Efter det åkte vi hem till Gone och provade massa frisyrer tills festen på söndag. Verkar som det inte blir några lockar för min del, så jäkla lent hår. 2 minuter efter att vi gjort locken är det rakt igen, spelar ingen rolll vad man har i mitt hår. Så tråkigt! Men istället får jag en fin uppsättning så jag är nöjd ändå.
Lite senare på eftermiddagen åkte jag & Nathalie till Kungsör och köpte mina blomkrukor som jag har sucktat efter sen i somras. Efter det blev det en sväng förbi Ö&B.
Nu på kvällen har jag varit hemma hos Suzan & Sadik, blev lite Fia med Knuff, och 1 gång fick jag revansch iallafall :)

2 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Hej gumman! Ja för jag vill ju verkligen ha vitt på de andra väggarna, eller jag tror det blir finast till fondtapeten.. Jag måste förbi Måleribolaget nån dag och fråga om det går att måla på dom tapeterna vi har nu, lika bra och höra med dom först ;-) Pusss

Anonym sa...

Mys med fia med knuff, aldrig nån som vill spela de med mig;)! Får ses nån dag....