onsdag 8 oktober 2008

New computer

Idag har jag haft en ledig dag, har slöat massa men lite har jag fått gjort iaf. Jag & Pauline var nere på stan en sväng, vi skulle hitta tyg till min klänning som hon ska sy åt mig. Så snäll :)
Jag hitta ett jättefint rosa tyg, sen ska vi använda lite spets så jag tror den kommer bli jättefin.
Efter det gick jag hem till pappa med Annelie, så laga vi lite god mat till honom.
På kvällen fick jag ett ryck och ringde Hasan, sen satte vi oss i bilen och drog till Mediamarkt. Där köpte vi oss en bärbar data, äntligen! Det blev en Siemens Amilo red, skitsnygg och jag älskar den redan.
Nu ska snart gå och sova, gonatt på er !
Min nya älskling

2 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Äntligen har du inskaffat en dator :) Nu är det bara att börja blogga igen :) Puss

Anonym sa...

Ja det ska jag verkligen göra, nu har ja inga undanflykter :) Puss