torsdag 13 november 2008

2 days off

Nu har jag haft ledig i 2 dagar, så himla skönt. Har jobbat jättemycket dom sista veckorna så det är skönt och vila upp sig lite. För jag har inte gjort mycket under dom här 2 dagarna, umgåts mest med syrran. Vi har hälsat på mormor & mamma, varit på stan, lagat god mat och myst framför tv:n. Igår var jag bjuden på middag hos Suzan & Sadik också, massor med god mat :)

Massa jobb den här helgen också, 10 timmarsdagar både lördag och söndag. Kämpigt.
Men imorgon har jag iallafall en tjejkväll och se fram emot. Vi ska ut och äta sen blir det bowling, ska bli så kul. Tycker det är så kul när vi hittar på saker istället för att bara sitta inne framför tv:n hela kvällen. Vill ju ha massa fina minnen med mina underbara vänner !

Ps. Lite dåligt med bilder just nu men har inga bilder på nya datan, men lägger in lite nya imorgon :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du tyckte om maten :)... När ska vi ha vår tjejkväll, och titta på Sex and the city filmen...jag vet att du har sett den :).
Kommer du inte på Valentins kalas ikväll alltså?
Vi hörs...puss.

Anonym sa...

Hej gumman, vi måste ta den snart :) Jag är ju ledig 2 helger i rad nu så vi får ta det då. Puss