onsdag 19 november 2008

Så kul att det äntligen har kommit lite snö, det är så mysigt.
Så får man snart börja julpynta också, behövs bara lite nytt pynt. Har inte så mycket eftersom jag bara hade en liten 1:a innan.
Jag älskar vintern när det är mörkt, vitt på marken och man får ha massa levande ljus hemma.
Hoppas bara att vi får mycket snö som ligger kvar den här vintern.
Idag har jag umgåts med Viktoria, Tessan och Stella. Vi var först ute på stan i snöovädret och efter det gick vi hem till Tessan, där hon bjöd på jättegod mat :)
På kvällen blev det Greys hemma hos Viktoria, med lite choklad och vindruvor. Tack för en mysig dag tjejer, jag behöver er som mest nu :)
Nu blir det filmtittande med syster.
Gonatt på er!

1 kommentar:

Viktoria ♥ sa...

Tack själv vännen! :)
Som sagt jag finns alltid här för dig gumman!