söndag 23 november 2008

Klänning

Ikväll blir det filmmys, sitter och väntar på att H ska bli klar med bilen så vi kan börja kolla film och äta godis :) Det blir nog filmen Pineapple Express om jag får bestämma, den verkar vara skitrolig. Ha en mysig kväll !

Förresten så börjar det bli dags att leta klänning till nyårsafton nu, inte så långt kvar.
Jag hitta den här jättefina svarta klänningen på Chicy.se. Tror jag ska beställa den, kan bli svårt att hitta någon finare. Blev helt kär i denna!

5 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Den är jätte fin gumman så slå till :)

Nathalie sa...

Ja den va verkligen fin =)

Anonym sa...

VILKEN SNYGG klänning... Du bara måste köpa den. Jag ska gå in på den sidan och titta om jag tycker om ngn...då kanske vi kan beställa tillsammans.
PUss

Anonym sa...

Ja den är skitsnygg tjejer, jag ska nog slå till :) Men Suzan kolla så kan vi beställa ihop. Puss

MammaRebecca sa...

Skit snygg klänning