söndag 30 november 2008

1:a advent

Första advent idag och jag har nyss julpyntat klart här hemma. Nu är allt uppe förutom julgardinerna och granen. Jag tar gardinerna imorgon och granen klär jag 1 vecka innan julafton så jag hinner njuta lite av den.
Jag & Hasan hann åka en sväng till Åsby idag, dom hade så fina grejer där. Fick med mig lite grejer hem till min adventsljusstake, den blev så fin jag är verkligen nöjd. Nu börjar jag verkligen få den där julkänslan, snart blir det en glöggkväll hos mig tjejer :)
Nu ska jag kolla lite tv, puss på er!

4 kommentarer:

MammaRebecca sa...

Vilken fin adventsljusstake

Anonym sa...

Tack tack !

Viktoria ♥ sa...

Så du fick tag i siffror, va bra :) Det blev kalas snyggt! Puss

Martina sa...

Jag skrev dit siffrorna själv på stenplattor :) Tack jag blev riktigt nöjd ! Puss