onsdag 3 december 2008

Myskväll!

Igår hade vi myskväll här hemma hos mig. Det var jag, Nathalie och Therese+skruttisarna :)
Vi kollade Desperate Housewives med massa godis och dricka. Jättespännande avsnitt så jag & Tessan kunde inte hålla oss utan vi laddade ner nästa och kikade på det också.
Nu vill jag bara se resten, men måste hålla mig och inte ladda ner resten.
Idag har det bara varit en lugn dag. Har inte gjort så mycket, var hem till Suzan och busade massa med ungarna, sen har jag bara varit hemma. Nu ska jag snart gå och sova. Tråkigt inlägg men gonatt på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så JÄTTEMKT för hjälpen med ungarna...så jag kunde göra mig iordning för julbordet.Vad skulle jag göra utan dig :)
TUSEN TACK gumman, puss.

Viktoria ♥ sa...

Tack för att jag var inbjuden ;) haha..

Anonym sa...

*Suzan, de var så lite så :) Alltid kul och vara med ungarna.

*Viktoria, jag läste på bloggen att du skulle vara hos din mamma hela kvällen annars skulle ja självklart ringt dig också gumman :)