tisdag 23 december 2008

Uppesittarkväll

Ikväll så har vi haft uppesittarkväll här hemma och spelat bingolotto.
Vi hade bjudit hit några vänner men det blev bara Tessan, Markku och Stella som kom.
Tråkigt när jag hade planerat att alla skulle komma, men vi hade jättemysigt för de.
Blev glögg, massa julgodis och annat gott, och vinsten den stog Tessan för :)
Tack för ikväll det var trevligt !
Imorgon är det julafton, och jag har ingen julkänsla överhuvudtaget. Vill ha massa snö!!
På nyheternas prognos för imorgon visade dom snö så jag hoppas verkligen på det, mycket mysigare när det är vitt på marken. Nu ska jag slå in den sista julklappen sen är det sängen för min den. GOD JUL!

1 kommentar:

Nathalie sa...

Ja, jätte tråkigt att vi inte kunde komma =(
hade faktiskt sett fram emot det men det var nog lika bra att vi stannade hemma. Ersan har smittat mig och Elmedin så det känns inte så kul =(
God Jul gumman =)