måndag 22 december 2008

Veckor sen!

Flera veckor sen jag senast skrev här, känner ingen större blogglust för tillfället. Är nog mest pga allt jobbande.
I lördags hade jag iallafall en ledig dag. Vi firade lill-julafton hemma hos mamma & Magnus, åt massa julmat, julgodis och så blev det julklappsöppning, Så glad blev jag över julklapparna, fick precis vad jag önskat mig. Kommer bilder på de sen. Julklapparna jag gav uppskattades verkligen också, tur var väl de :)
Kommer verkligen sakna mammsen nu när hon ska vara i Fillipinerna i 3 veckor, och avis är man ju verkligen inte :)
Imorgon blir det glöggkväll hemma hos oss, vi har bjudit hit några vänner. Hoppas det blir trevligt, men det kan ju inte bli annat!
Nu är det dags för en film, puss på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

ÄNTLIGEN, uppdatering. :) ville bara skriva lite om att jag kommer att sakna er när vi är borta i 10 dagar... Synd att vi inte e hemma på nyårsafton.:(
VI ses nästa år.
GOD JUL O GOTT NYTT ÅR.
Önskar jag, sadik samt våra prinsar