torsdag 11 december 2008

Äntligen snö!

Snöflingorna är jättestora och det är helt vitt på marken, äntligen !
Hoppas att det håller sig till jul nu, det är så mysigt plus att det blir så mycket ljusare ute.
Idag ska jag & Hasan åka till V-rås för lite shopping, vi ska handla klart dom sista julklapparna.
Helt plötsligt måste jag ha vinterskor också, hoppas att jag hittar några bara.
Igår träffade jag Viktoria som jag inte träffat på evigheter känns det som :) Vi var och åt på Xuan innan jobbet kallade. Efter jobbet blev det mys hemma hos Nathalie med Tessan och ungarna.
Nu ska jag göra mig klar innan vi ska åka. Min klänning kom förresten igår, jättefin var den och passa perfekt. Tur!
Ha en härlig torsdag i snöstormen.
Puss Martina

4 kommentarer:

Prinsessans Mamma sa...

Ja visst är de underbart :) Fast när jag skulle ut med bilen idag (Fredag)Var de så mycket slask så man bata gled ner för backen... Usch va de ä otäckt när man har lilla Prinsessan i bilen.. Ha en underbar helg.. Kram

Anonym sa...

Ja det är mysigt men läskigt när det blir halt. Tack ha en underbar helg du med. Kram

Nathalie sa...

Dags för en uppdatering nu Märta!!

Anonym sa...

Hej lilla gumman!
Tack för det fina halsbandet! Det var den finaste present jag fått!
Kram Mamma