söndag 7 december 2008

Pinsamt or what?

Jag är precis hemkommen från jobbet. Jag hade pappas bil idag så när jag parkerat hans bil på parkeringen och var påväg hemåt, så ser jag Hasan komma i golfen på parkeringen.
Så jag tänker nu ska jag fan skrämma han. Jag gömmer mig vid porten och väntar på att han ska komma. Jag hör fotstegen komma närmare och närmare och när han precis är vid porten så hoppas jag fram och skriker waaahh! Men det var inte Hasan, fan va pinsamt.
Killen blev skiträdd och det visa sig att det är min granne, skämmigt or what. Hoppas aldrig vi ses i trappen igen haha :)
Nu ska jag & äsklingen kolla film "adulthood" gonatt på er !

4 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Hahaha, du är ju stört skön Märta ;) Puss

Anonym sa...

hehehheheheh Det var den roligaste jag har hört på länge....Du är för härlig. puss

Daniela Hällström sa...

hahah klockrent bruden ;)

Martina sa...

Haha ja kul nu efteråt men fatta va skämmigt just då =)