onsdag 26 november 2008

Lugn dag!

Idag har det varit en lugn dag för mig har inte gjort mycket alls.
Varit ute med Vicky i skogen en sväng, haft besök av Nathalie & Elmedin, Annelie och Sara, lagat god mat och myst i soffan.
Har även suttit upp granslingan som jag fick med mig hem från V-rås igår på balkongen. Så mysigt när den lyser nu på kvällen.
Blev inte så mycket shopping igår mest julsaker men även 2 silvriga ljusstakar. Hittade tyvärr inte det jag var ute efter (Siffror till adventsljusen), men får leta vidare annars ska jag göra några egna. Blir nog fint det också.
Nu ska jag ta en dusch sen är det sängen för min del, börjar tidigt imorgon.
God natt på er!

2 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Shit vilken skogsmulle jag lät som nu då när du skrev så där ;) haha.. Puss vännen

Anonym sa...

Haha de är vi ju också :)