tisdag 20 januari 2009

Bara massa jobb

Halva veckan har gått och dagarna består bara av massa arbete. Jag har mer jobb nu än nångång, men man ska inte klaga. Igår hade jag en ledig dag iaf, då jag passa på och träffa mina nära och kära som man inte hinner annars. Först blev det stan med Viktoria och kolla lite tapeter, sen en mysig fika. Efter det kom mamma och hämta mig sen ut till henne där hon bjöd på mat :) Alltid lika skönt och bli bjuden.
På kvällen sen blev det myskväll hemma hos Tessan med brudarna. Vi kollade på en film med Will Smith-seven pounds, som jag verkligen kan rekommendera den va grymt bra.
Nu får jag vänta ända tills på söndag igen innan det väntas en dag ledigt, och då hade jag tänkt att måla alla lister här hemma till vita. Mycket finare när listerna på golvet är samma färg som taklisterna. Sen hoppas jag att vi hinner med lite tapelsering någon dag också, jag har inte så många lediga dagar precis men bara att kämpa på!
Ha det så bra allihopp, puss

Inga kommentarer: