söndag 11 januari 2009

Söndag

Blev det en väldigt sen morgon idag, så nu är man inte allt för pigg precis.
Idag ska jag åka till Arlanda och hämta min älskade mamma och Magnus som kommer hem från Filippinerna. Får sällskap av mormor också på resan dit så jag slipper åka ensam.
Misstänker att jag ska spendera resten av dagen med min mamma, jag har saknat henne!
Vill höra allt om resan och se massa kort, och jag ska direkt börja tjata på dom att boka ny resa till nästa vinter, för då ska jag garanterat med. Är så grymt sugen på en resa till värmen nu, men vi får se hur det blir.
Nu ska jag göra mig klar, ha en bra dag!

5 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Kör försiktigt gumman! Puss

Nettan sa...

Hallå där! Tackar för din gulliga kommentar hos mig! Hoppas du haft en mysig dag med mamsen!..å att resan snart är bokad!;-)..hade inte varit fel med lite sol å värme nu!!
Kram Nettan

Martina sa...

Viktoria: Ja det gjorde jag gumman, men jag lovar att dom blev rädda ett par gånger haha :)

Martina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
IKT i min vardag sa...

Hej!

Jag räknar med att börja göra ringarna om 2-3 veckor.

Mvh Linda