torsdag 29 januari 2009

Torsdag

Shoppingen igår var inte den bästa, så tråkigt. Alltid när man har pengar så finns det inget, men när man däremot inte har så hittar man massor. Men jag kom hem med ett par stövlar, jeansleggins och träbokstäver som jag har målat vita och ska sätta upp på väggen. Visar er sen när dom kommit upp. Men det var iaf en mysig dag med mammsen och syster, vi åt på mitt favoritfik Vivaldi. Dom har väldens godaste skagenröra :)
På kvällen gjorde jag och syrran kladdkaka och satt och mös i soffan och kolla film.
Nu ska jag göra mig klar och göra lite ärenden innan jobbet kallar. Ha en bra dag.
Här är stövlarna jag köpte.

2 kommentarer:

Sebastian sa...

Så du hittade äntligen skor;)....nice buy!

Nettan sa...

Låter som en mysig dag ändå! Å stövlarna var ju supersnygga! Kul att du ville vara med å tävla hos mig! Lycka till!!
Kram Nettan