onsdag 4 februari 2009

Dom senaste dagarna

Va ett tag sen, som vanligt mellan alla inlägg. Jag är lite dålig på det där med uppdatering :)
Dom senaste dagarna har det inte blivit mycket gjort förutom heldagar med jobb. Men i måndags hann vi med och fira lillskrutten Elmedin som inte är så liten längre. Han blev nämnligen 1 år i lördags. Där bjöds det på god tårta och så blev det massa bus med gullungen. Sen stack grabbarna ut då tog Nathalie fram godispåsen så blev det massa gottande framför tvn :)

Bild på födelsedagsbarnet, det blev tårta för 3:e dagen :)

Idag har jag varit ledig, har tagit det ganska lugnt. Har varit och kollat på tapeter men har svårt att bestämma mig, jag tror det blir vitt iallafall. Och om H får bestämma så blir det också vitt, han som har tjatat mest om de. Men sista dagen imorgon att bestämma sig!
Nu är det jobb i 2 dagar till sen äntligen en ledig helg med renovering :) Längtar!
Nu ska jag kolla klart på Benjamin Button, vi kolla halva igår så nu blir det resten. God natt på er!

3 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Vilken fin bild på Elmedin när han dricker vatten, hans ögon är ju bara för underbara!
Hoppas de gick bra med tapeterna idag :) Puss

Viktoria ♥ sa...

Det kommer nog att bli kanon fint hemma hos er, måste komma o titta nästa vecka. För allt blir väl klart i helgen? ;)

Nathalie sa...

AA ja vill verkligen shoppa så jag hoppas att jag har lite pengar över till det =) Puss