lördag 21 februari 2009

Fredagskvällen

Kvällen igår var väldigt kul! Vi tog först några cider hemma hos syster, sen gick vi vidare ner till bowlingen. Va skitkul och bowla, blir inte att man gör det så ofta längre. Förr i tiden var vi där varje helg. Och gissa vem som vann igår då? Joo jag :) Efter bowlingen gick vi tillbaka till systers place, drack lite till innan dom skulle gå ut på krogen.
Tack för en kul kväll tjejer!
Idag har jag inte en susning vad som händer, får se om jag & Nathalie hittar på nåt.
Men vad är då frågan, finns inte mycket att hitta på i den här stan. Ja vi får se vad det blir nu ska jag göra mig färdig. Ha en bra dag allihopp!

2 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Tack själv :) Puss

Anonym sa...

hej gumman :) jag fick en tid på lördag, tio till halv fyra så då ses vi ju iaf :) puss