fredag 13 februari 2009

Vardagsrummet

Här kommer lite bilder på vardagsrummet! Min lila matta har äntligen kommit, och det blev verkligen snyggt med den tycker jag.



Jag visar er bilder även fast allting inte är klart, ska upp lite på väggarna och lite mer prylar
som tex korgarna i tv-bänken som jag inte orkat sprayat om än :)
Men här är fondtapeten, men man ser tyvärr inte så mycket av den.
Som ni ser är inte listerna på plats än, det beror på att jag har en slö karl här hemma, hehe.
Men hoppas dom kommer upp så småningom.
Jag inte mycket till fotograf, synd det när jag fått låna en sån bra kamera :) Men ni ser ju någorlunda hur det ser ut iaf. Nu ska vi äta lite mat sen är det jobbet nästan. Puss!

6 kommentarer:

Nathalie sa...

Super snyggt Märta ;)

Prinsessans Mamma sa...

De där blev hur bra som helst :)

Viktoria ♥ sa...

Hej gumman. Det blev ju kanon snyggt hemma, tapeten är så fin! Vilken tur att kakan var god :) Trevlig Alla Hjärtans Dag fast du jobbar stackare, puss ♥

Anonym sa...

åååhh vilken fin matta! love it : )

Anonym sa...

Det blev jättefint, måste komma upp och kolla. Jag tycker soffan är perfekt, ska du ha en större tror jag att det kan bli för mycket. Men, det är ju bara vad jag tycker. Kram på dig gumman!/ Mamma

Anonym sa...

Hej sötis! Vad bra det blev med färgerna, är nästan lite avundsjuk ;) Kram Linda