fredag 6 februari 2009

Fredagen

Jag började dagen med att städa lite här hemma, sen var det dags att åka och köpa lite grejer för idag har det målats för fullt här hemma. Grabbarna har varit så duktiga :) När jag kom hem från jobbet idag så var nästan allt vitt förutom fondväggen som kommer dit på söndag.
Blev jättefint med vitt hittils men blir nog ännu finare när allt är klart, nu är det bara listerna kvar som ska inhandlas.
Ikväll har jag varit hem till Nathalie, hann med och gosa en liten stund med min favoritkille innan det var läggdags. Annars har vi kollar på film och gottat massa som vanligt. Som Nathalie säger vi kommer nog rulla fram snart :) Vi kollade på Changeling med Angelina Jolie som var jäkligt bra, trots att man blev lite arg emellanåt. Plus att det var en sanna historia, det gör alltid filmen ännu bättre. Nu är det läggdags, god natt på er!

1 kommentar:

Nathalie sa...

Hej! Du har blivt utmanad av mig i min blogg :)