onsdag 18 februari 2009

Home

Idag vaknade vi grymt sent här hemma, berodde på att vi vakna imorse klockan 7 av att grannens hund håll på och skällde och yla. Usch säger jag bara, det är inte första gången heller.
Idag är det jobb som gäller, var några dagar sen nu så jag ska väl inte klaga.
Jag är ju ledig på fredag också, första lediga fredagen på ja jag kommer inte ens ihåg sist.
Så då vill jag hitta på nåt kul, får se vad det kan bli :)
Nu ska jag göra mig klar, visar en bild bara på mina träbokstäver som jag köpte för ett tag sen. Jag målade dom vita och satte upp i hallen, tycker det blev rätt fint. Lite hemtrevligt!
Puss på er!

2 kommentarer:

Wiweca sa...

fint=)

Viktoria ♥ sa...

Oj oj oj vad du pysslar gumman, känner mig riktigt slö med att fixa här hemma när du håller på så för fullt ;) Puss