tisdag 24 februari 2009

Lediga dagar

Nu har jag haft 2 lediga dagar och det har varit så skönt. Men nu är det slut på ledigheten och det väntas jobb resten av veckan. Bara jag inte blir mer sjuk, känner mig grymt hängig.
Dom här två dagarna har jag hunnit med att träffa mina underbara vänner och familj som har fått mig på bättre humör, det är jag tacksam för.
Igårkväll träffades vi tjejer hemma hos Therese och det blev massa prat och skratt kan jag lova. Pratade gamla minnen och det är alltid lika kul :)
Idag har det blivit en heldag med Nathalie. Vi åkte till Åsby och kikade lite, blev en fikapaus i allt tittande också. Vi fick med oss lite fina grejer hem, fast jag hade hoppats på mer.
Visar er en annan dag! Nu ska jag hänga in all tvätt som jag tvättat ikväll, jobbigt!
Puss och godnatt

Inga kommentarer: