torsdag 12 februari 2009

Lugna dagar

Nu har jag varit ledig i 3 dagar, har varit så skönt. Jag har bara haft det lugnt och skönt som man ska ha när man är ledig. Men imorgon är jag tillbaka på jobbet med en jobbarhelg.
Idag har jag och H varit till Västerås och relaxat med bubbelpool och bastu. Var grymt skönt kan jag säga. Blev ett lite för tidigt Alla Hjärtans Dag-firande eftersom jag jobbar lördag. Men det får nog bli nåt litet på lördag också :)
Jag känner förresten att jag lovar er lite för mycket som jag inte kan hålla, haha. Som massa bilder, men imorgon kommer det. Jag lovar ! Nu har jag fått låna mammas kamera eftersom min laddare är spårlöst försvunnen.
Nu blir det film Twilight om jag inte somnar, är grymt trött! Men har hört så mycket bra om den filmen så den är nog värd att se. Ha en mysig kväll!

Inga kommentarer: