lördag 14 februari 2009

Alla Hjärtans Dag

Idag är det Alla Hjärtans Dag och jag har självklart jobbar hela dagen.
Så jag & älsklingen hann inte med och göra så mycket ikväll. Vi skippade restaurangen och hade myspys här hemma istället. Det blev film och så gjorde jag ordning lite ost, kex och exotiska frukter. Riktigt mumsigt :)
Nu är det snart läggdags för min del om jag ska orka med morgondagens 10 timmars-pass.
Men först vill jag bara att alla mina nära och kära ska veta att jag älskar er så här på alla hjärtans dag :) Puss på er!

2 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Det låter som ni hade en kanon alla ♥ dag fast ni bara stanna hemma, det gjorde vi också och vi kunde inte haft det bättre! Puss

Anonym sa...

Jag älskar dig också. Jag jobbade hela dagen och kvällen, så det blev inget mys alls för mig. Puss och kram mamma!!