torsdag 5 februari 2009

Vitt

Efter mycket velande och beslutsångest så blev det tillslut en vit fondtapet och vit färg till resten av väggarna. Jag hoppas att det blir fint och att det inte blir för mycket vitt. Men det får vi se vid helgens slut. Men som alla säger det kan inte bli för mycket vitt :)
Sen har jag beställt en stor lila ryamatta nu som ska få bryta av lite. Tror det kan bli snyggt!

Ikväll har jag kollat på resten av Benjamin Buttons otroliga liv-den var verkligen hur bra som helst. H tyckte jag var skitfjantig som satt och tjura men den va såå bra och sorglig på samma gång. Kan verkligen rekommendera :)
Nu är det sängen som gäller. Gonatt på er!

1 kommentar:

Viktoria ♥ sa...

Åh då måste jag verkligen se den filmen om du säger att den är så bra, såg att den gick på bio nu så ska försöka få med mig J på den, fast den här helgen blir det lite tajt tyvärr men men.. jag måste se den iaf :)