tisdag 17 februari 2009

Såå fin!

Idag har min skönhet anlänt, den är så underbart fin. Och det är såklart min nya lampa jag menar. Den passar in så fint här hemma i rummet, jag är verkligen glad att jag valde en silver tillslut efter massa beslutsångest som vanligt. Förut hade jag aldrig beslutsångest de måste vara nåt som kommer med åren :) Nu ska jag bege min ner på stan med syster, vi skulle egentligen ha åkt till Ikea idag men det får bli på fredag. Ska handla ett skåp som den här kära lampan ska få stå på! Puss på er och ha en bra dag!

4 kommentarer:

Prinsessans Mamma sa...

Den va skit snygg :)

Anonym sa...

Bra val, gumman. Den är såååå snygg. Hela vardagsrummet ser ut att ha blivit fint. Måste komma förbi ngn dag o se hur det har blivit. Puss

Viktoria ♥ sa...

Du valde helt klart rätt färg gumman, passa ju kanon :) Hörs i morgon puss

Nathalie sa...

Ååå jag är lika förälskad som dig =) Den kommer verkligen passa in hos dig! Du skulle inte ha visat mig för nu blir du inte ensam om den, nu väntar jag bara tills mina vita kommer. Puss