lördag 10 januari 2009

I love silver

Är precis hemkommen från V-rås, jag och H var där på bio. Vi kollade på "Yesman", den var riktigt rolig. Håller med och filmens buskap att man ska säga mer JA här i livet och ta vara på det för man lever bara en gång.
Vad som händer resten av kvällen är en bra fråga, men ska nog kolla på Robert Gustavssons nya film, han är ju lätt den bästa komikern.
Först tänkte jag bara visa er några av mina nya silvergrejer, jag älskar verkligen den färgen.
Vasen och metallbokstäverna är julklappar, men ramarna fynda jag igår för 10 kronor styck.
Dom är ju bara så fina, dock ska det sättas in foton i dom sen när jag hittar något bra.
Ha en mysig kväll allihopp. Puss!


(Blev inte så bra bilder, man har ju inte bästa kameran precis.)

2 kommentarer:

Prinsessans Mamma sa...

Ja Silver är ju de snyggaste jag vet :) Aldrig gillat Guld!! Ha de bra:) Kram

Martina sa...

Ja visst är det :) Tycker jag med! Kram