torsdag 8 januari 2009

Torsdagen

Min första lediga dag på 6 dagar och det har varit så skönt. Jag har hunnit med rätt mycket idag.
Blev först en sväng ner på stan med Nathalie & Elmedin, sen gick jag hem och laga god mat till mig och H.
På kvällen har jag hunnit med och träffa både pappsen och varit uppe hos syrran en sväng.
Idag har jag också städat bort resten av julen, så nu vill jag bara ha vår så solen och värmen kommer tillbaka. Är så trött på den här kylan nu, tycker inte jag gör nåt annat än och fryser. Spelar ingen roll om jag är ute, inne eller på jobbet. Kallt överallt.
Har nyss kollat klart på Inside, handlade om ett av dom farligaste fängelserna i Usa, det är sjukt hur det är där inne. Dom blir ju farligare och värre inne i fängelset än dom var innan dom kom dit. Man tycker att det ska bli tvärtom, men med så mycket olika gäng som det finns så kan dom inte bli annat. Och gängen kommer dom aldrig kunna splittra så det kommer nog aldrig bli bättre heller.
Nog om mina åsikter om de, nu är det sängen som gäller. Imorgon är vi bjudna till mormor & morfar på mat, men innan det ska jag hinna kika lite tapeter. Godnatt på er!

Inga kommentarer: