måndag 26 januari 2009

Helgen

Va några dagar sen nu! Blir inte så mycket inlägg, känns inte som att jag har något att skriva om är bara massa jobb för min del.
Helgen har jag arbetat för fullt. Jag & Hasan hade planerat min lediga söndag med att åka till V-rås och gå på stan, äta sen bada bubbelpool. Men så blev inte fallet, jag var tvungen att jobba. Så tråkigt men vi gick ut och åt här i Köping istället sen blev det mys i soffan till en film.
Förstår inte varför killar jämt ska välja filmer! Nu har jag sett 3 skitfilmer i rad, skulle aldrig hända om jag fick välja.
En helg kvar nu att jobba, då har de blivit 3 i rad, förstå att jag är uttråkad! Men längtar till min lediga helg nu då blir det att renovera lite här hemma. Måla & tapelsera ska blir så kul!
Nu ska jag äta semla och kolla lite tv. Puss på er!

2 kommentarer:

IKT i min vardag sa...

Hej!

Jo ringen är i äkta silver, 925 sterling silver. Det är valfritt vad man vill att det ska stå.

Mvh Linda

Anonym sa...

haha nästa gång får du bestämma film. tjejer vet bäst vettu :P