onsdag 20 maj 2009

Blomperiod


Jag tror jag har hamnat i någon slags blomperiod, vill bara ha fler.
Det är så fint att ha blommor överallt, man blir på så bättre humör.
Idag när H kom innanför dörren så var det första han sa -Har du köpt en blomma till? Kan du inget annat än och köpa blommor eller :) Men min förra orkide hade faktiskt blommat ut nu så då fick det bli en ny. Vi hade jättebilliga stora fina orkidér på jobbet, endast 59:-, det kan man kalla billigt. Så jag slog till på en ljuslila en med mörklila inuti, roligt att variera med färger.
Idag har det varit jobb, men imorgon har jag en ledig dag så jag ska försöka komma upp tidigt så jag har hela dagen. Hoppas ni haft en bra onsdag!

3 kommentarer:

MammaRebecca sa...

Ja de var ju skit billiga och stora:)Jag fick med mig två stycken hem:)

Viktoria ♥ sa...

Åh vilket fynd, kanon fin! Ja det är klart vi ska träffas i morgon :) Vi kan ju höras när vi har vaknat.. Puss

MammaRebecca sa...

Liam tackar så mycket:) Va fin du gjort på bloggen:)