måndag 18 maj 2009

Måndag och ny vecka!

Usch vilket tråkigt väder det var idag, jag är hur seg som helst.
I helgen har det varit massa jobb, självklart var det fint väder när jag ska jobba.
Men jag har ändå blivit lite bortskämd av solen i Nice redan så jag får väl vara glad!
Idag jobbar jag eftermiddag, vilket jag nästan alltid gör.
Så nu på dagen har det inte blivit något gjort här hemma, jag är för seg för att göra någonting idag. Men däremot har jag suttit och kikat på boende på Västkusten till semestern. Jag har hittat ett som skulle passa mig & Hasan jättebra. Bra pris och precis där jag vill bo, får bara hoppas att Hasan får ledigt.
För jag vill verkligen åka, vi har ju alltid varit där nere nästan varje sommar sen jag var liten.
Tycker det är så fint och härligt där! Men bara att hoppas...nu tycker jag bara att den här dagen kan vara slut för imorgon är jag ledig, då ska jag träffa mormor och mammsen :) Nu är det dags att göra sig klar för jobbet! Ha en bra dag trots regnet!

Inga kommentarer: