tisdag 19 maj 2009

Ledig dag!










Idag har jag varit ledig och då har jag och mamma spenderat nästan halva dagen hos mormor & morfar. Mormor kom och hämta mig på dagen så åkte vi till Karlssons Blommor där jag handlade lite blommor och grejer till mina krukor i köket.
Sen åkte vi hem till henne där hon hjälpte mig att plantera blommorna, dom blev så fina.
Sen blev även jag och & mamma bjudna på middag. En självklarhet när man är hos mormor, så god mat :)
På kvällen blev det att umgås lite med Viktoria, alltid lika trevligt. Vi satt och babbla och åt lite efterätt som jag prova på att göra! Vicky var nöjd iaf, det var väl huvudsaken.
Imorgon är det dags för jobb igen..men är ledig en dag till iaf innan en fullspäckad helg med jobb.
Nu är det läggdags!

2 kommentarer:

MammaRebecca sa...

Gud va fint:)

Viktoria ♥ sa...

Blommorna blev så fina gumman, måste ta o fixa mina krukor här hemma också snart :) Ja jag tyckte det var super gott, skulle nästan ha kunnat ätit mer ;) Pusss