fredag 1 maj 2009

Fredagen

Idag började jag min dag med ett jobbpass, usch vad tråkigt det var. Knappt nå folk alls och tiden gick såå sakta.
Men nu är jag ledig 1,5 halv vecka vilket känns underbart ! Äntigen ska jag få känna på lite sommar, för det var tydligen sommar nere i Nice nu :)
Efter jobbet så gick jag och tjejerna hem till Viktoria som fyller 24 år idag!
Grattis Vännen hoppas din dag har varit toppen!
Hon bjöd på tårta och massa kaker, så gott så vi åt oss proppmätta allihopp. Sedan har vi bara suttit och pratat och umgåts hela kvällen, så mysigt så :)
Nu är jag hemma och håller på och somnar, så det blir nog sängen strax för min del. Måste upp tidigt imorgon och tvätta och städa, måste få det gjort så jag kan vara ute i det fina vädret resten av dagen. För sol skulle det bli även imorgon!
Godnatt på er!

1 kommentar:

Viktoria ♥ sa...

Tack älskade du och tack för de otroligt fina blommorna! Puss