torsdag 28 maj 2009

Golvljusstake

Blir ett snabbt inlägg här innan jobbet kallar. Idag har jag & H varit i Arboga och gjort ett ärende. När jag & Viktoria var där för 2 veckor sen köpte vi glass på ett ställe. Den kosta 21 kr men dom hade dragit 249:- från mitt konto. Lite väl för en mjukglass kanske, men som tur fick jag pengarna tillbaka!
Idag visar jag bilder på min golvsljusstake som äntligen har fått ljus :) Det tog sin lilla tid, men tillslut blev det vita ljus till den. Ville helst ha silvriga men så svåra att få tag på.
Jag satte dit mina små skyltar som jag gjort med lite fina band så blev det lite roligare än bara vita tråkiga ljus! Kärlek, believe och lycka har jag stämplat in, tycker det är fina ord!

Nu måste jag skynda mig till jobbet, H ska skjutsa mig.

Ha en bra dag trots regnet! Pusss

4 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Kul att du kikade in till mig och lämnade en hälsning!

Kram L-L

Viktoria ♥ sa...

Ljusen blev ju kanon fina på ljusstaken! Pusss

MammaRebecca sa...

Vi ska ut med emma och linus sen vet vi inte:) vi tar kvällen som den kommer:)

MammaRebecca sa...

Ska du festa???vart ska ni vara innan ni ska ut då??kram